Followers

Tuesday, April 12, 2011

BENGANG!!!!!!!!!!!!!

cam lahanat je sapa cakap aku gay .. bengong kambing.. hahahahah... aku bukan gay la.. kalau aku gay .. mane datngnye LUNA JAZZ... hahah agak2 la yang mengate2 blkg aku gay lak.. bak kata luna .. sengal! hahahah... woi2 tk semestinya kalau muka lelaki dh mcm ala2 ayu .. dh agak3 mcm kejambuan tuh adelah gay ... sentap maq nyah! spe pikir cmtu mmg kolot sekolot kolotnye k .... aku bukan gay la babun .. hahahahha... tgk muke jambu kit kate gay .. tgk bulu kaki la nk kte gay ke tak.. adeii hai... aku app lelaki kt fb pon sbb dorang add.. spe2 add pon aku app.. melainkannnnnnnnnnnnnn org tu tkde pic ! tkde mutual  friend! haaaaaaaaaaaaaa itu jgnla sesekali app.. wat nyemak n maybe dorang jdi mato2 k ... oke cepat ramai 2 cakap " ARIELL AYIE BUKAN GAY " ... HAHAHAHAHA eh .. ter capslock la.. hahahahahaha haaaaaaaa bru oke.. =) ... untuk S.W . <--- ni si lahanat ,,, ko takyah nak cakap aku mat pet ke.. aku cam org utan ke.. or wht ever... ko nengok muke ko tu dulu .. dh cukup lawa ke nk kate kt org ? muke cam cokodok basi ... oooooo .. ko ingat aku nk heran sgt ke konon2 nk jadi artis.. hhahahah sorry la weiii... ko artis ke ko rtu cntik ke... ( layak ke ? ) ... sebelah mate pon aku tk pandang k .. lebih aku pandang org2 OKU  lagi bgus la.. sbb ko lagi hina... DAHLAH BURUK .. ngate org lak .. bertambah2 buruk la muke ko... DENGAR SINI BAIK2.. KO TAK LAWA .. KO TU DH MCM PELACUR MURAHAN ... oke? dh ade bf pon dok tergedik2 kuar ngn jantan lain .. hahahah .. ko jgn ingt aku tak tau pasal personal ko .. nak aku cakap ke. ? hahahaha.. dah la inbox no sendiri suh aku text ko.. ko ni tk tau malu ke haaa? ingat aku nak sgt kot nk no ko tuh.. tolong la.... hahahhah ... pmpuan gile.. perasannnnnnn.. hahahha... jaja no tepon.. huh! dasar pompuan murahan ! =P

No comments:

Post a Comment

Copy & Paste This Code: