www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Followers

Friday, March 18, 2011

antara aku dan dia dah takde pape

kali ni ayie tk main-main.. mmg dh tkde pape .. hurmmm... mungkin aku tak paam die.. mungkin aku terlalu pikirkan diri aku saje... ayie tkleh nk cite detail sgt ... ini semua disebabkan sifat penting diri dan ego yg tinggi menggunung cam everest  .......... kadang2 manusia ni tk perfect .. aku tkleh nk jdi perfect utk die.. aku cube buat yg terbaik utk die... tapi mungkin itu tk cukup utk die... due2 penting diri .. due2 nak keinginan nye di tunaikan ... aku selalu mengalah ... aku korbankan hasrat ku .. dan aku tunaikan hasrat nye .. tapi apakan daya.. tkkan begitu selalu ? bagaimana dgn perasaan ku ? aku ni mmg kaki game... tpi aku hanya kaki game.. bukan kaki pompuan .. dan aku tk penah curang walaupon sekali .... perkare terbaik utknye aku tak penah ade call pompuan .. kluar dgn perempuan lain ... tk penah .. aku setia dgn nye... setahu aku .. wanita ni tk suke kalau diri die di duakan ....... dan itu the best thing yg aku buat utk die....... bab cinta mmg aku srius ... mmg aku akan jge org yang aku cinta sebaik baiknye ...... mmg aku akan manjekan die semanje manje nye ... setiap hari .. aku akan belai die ... setiap hari aku akan mengucap kata i love u kat die... tapi ... mungkin itu semua tk cukup utk die... aku hrap die akan jumpe dgn org yang betol2 menyintai die. ... syg .. pa tau pa tkleh jdi yg terbaik utk ma .. tpi itu je yg mampu pa buat ... tapi bg ma tk cukup ... jge diri ma elok2 ... :'(

2 comments:



Copy & Paste This Code: