Followers

Friday, February 18, 2011

TIPS COUPLE BAHAGIA ^ ^


aku ni wat tips kapel bahagia .. mcm arr aku ngn gf aku bahagia selalu .. tk jgk ... kadang2 ade gaduh gak.. tp tkdela sampai bercerai berai > < .. ahak : p ... ok ni dia tips2 kapel bahagia yang aku jalani selama aku kapel ni ha... lau korang leh terime.. ikot la yerk .. amalkan .. moge2 bahagia selalu k :p ..

* katakan TIDAK BOLEH pada orang2 yang mintk no fon anda :p ...
  - tk kire ar die kakak angkat ke.. adik angkat .. abang angkat.. makwe angkat .. pakwe angkat
* online FACEBOOK/MYSPACE/BLOG/TWITTER/TAGGED ketika gf/bf anda pon online jgk ^ ^ .. lau die tk online lau bole .. jangan la online.. nnti die pikir mcm2 sal kite.. huhu.. lau nk online mintk izin die dulu k ^ ^ kalau bole.. PASSWORD fb /myspace n bla bla korang tuh ,.. biar bf/gf korang pon tahu jgk k .. :) SAME2 TAHU PASSWORD ... ^ ^ so ... gf/bf korang mungkin akan rse terjamin jgk ar... :) btol.. tk cye ? tnye luna :P
* katakan TAK BOLEH bila ade spe2 nak jumpe ar.. nk ngedate ar.. tk kire arr laki ke pompuan .. tpi jgn g ... kalau leh nk jumpe spe2 tuh ..KECUALI family .. sepupu kupu2 ...rame2 ke.. ITU TKPE LA.. yang aku maksudkan ni org asing k !
* SENTIASA UTAMAKAN pasangan anda berbanding org lain .. CTH : hye kiki .. pic awk cntik la ....UNTUK PASANGAN KORANG sayang ,.... sayang ni cantik sgt.... cantik bagaikan bidadari yang mekar di tmn ... lebih kurang cmtu ar.. kne lebih skit dr awek lain tdi .. ok ? ^ ^
* SENTIASA MELAFAZKAN kata2 cinta yang ade dlm hati kite kepada pasangan kite k ... jangan segan jangan malu .. lafaz je kt diorang k :) ' i lap u ' i miss u ' :p...
* KALAU GADUH .... sentiasa mintak maaf ... :) ... kalau dh gaduh tu .. jgn ego k .. lau nk redekan keadaan just mintk maaf je .. tk cye.. cube try .. lau gaduh ngn pasangan ... pastu mintk maaf kat dia.. sure berbaik punyer.. lau pasangan korang keras cm btu .. baik humban je lam longkang k ^ ^


hahahah.. itu sje tips2 kite utk arini .. salam sayang dr yiyi :p

No comments:

Post a Comment

Copy & Paste This Code: