www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Followers

Saturday, February 12, 2011

sifat dengki mendengki !!!!!!!!!!!!!


aku tak paam arr skang... kenape kan .. aku nk update status ke org nk mengata2 aku kt blkg... padahal aku tk penah pon kacau status dia... die pon tk pernah add aku pon... tpi cmne die leh tahu ? aku update status 2 jam sekali pon tkleh .. diorang nk bising2... ckp tk abih2 post status la... tk abih post gamba la... pompuan ramai add aku pon diorang skit ati.. dh diorang yang add .. bkn aku .. yg dengki nih mukan betine.. tpi jantan ... kalau korang rse korang nye muke tkleh pergi ... tkyah blame muke org lain k... itu kesalahan korang... aku update status selalu sebab .. aku kje .. asik mengadap fb je.. aku kje ngn komputer.. salah ke aku nk update status ? aku tak tau  nk wat ape dah.. aku update.. sbb tkde org nak komen status korang.. korang nak blame status aku.. nampak sgt la yg korang ni jeles.... so henti2kan lah sikap korang yg tkleh nk ilang tuh... insaf2 la.. wahai manusia2 :'(

No comments:

Post a Comment



Copy & Paste This Code: